ŠKOLA V PŘÍRODĚ

Vážení rodiče,
 touto cestou Vám oznamuji, že Š v P ,  která měla probíhat  v termínu 1 .6. - 5. 6. 2020, místo Poslův mlýn, Doksy se neuskuteční.
V současné době víme následující:  docházka do školy od 25. 5. 2020 bude pro žáky 1. stupně dobrovolná, třídní kolektivy budou čítat max. 15 dětí.
 Jsme v jednání s rekreačním střediskem ohledně vrácení finanční částky. Jakmile se vyřídí vše potřebné, peníze vám budou vráceny v plné výši.
Vaše paní třídní učitelky budou včas informovány a domluví se s Vámi ohledně vrácení.
Věřím, že nás tato situace neodradí od dalšího možného výjezdu.
Děkuji Vám za pochopení .
Vedoucí školní akce Jana Porcalová

Vážení rodiče,

zasíláme Vám informaci ohledně Š v P v termínu: 1. 6. – 5. 6. 2020, místo: Poslův mlýn, Doksy.

Řídíme se nařízením vlády, tzn. že nyní nevíme, jaká situace bude v našem termínu (nařízení vlády, ukončení školní docházky, apod.)

Pokud by situace neumožňovala v tomto termínu odjet z důvodu vládního nařízení, nemusíte se bát, peníze se Vám vrátí v plné výši.

případě zrušení nařízení a půjde se do školy dříve nebo i v den našeho odjezdu

1. 6. 2020 nic se nemění a škola v přírodě se uskuteční. Je možné, že někteří budou chtít Š v P zrušit, musí se počítat se storno poplatky, které jsou ve smlouvě.

Toto je zatím má prvotní informace.

Přeji Vám pevné zdraví v této nelehké situaci.

Vedoucí Š v P

Jana Porcalová

POSLŮV MLÝN 13.5.-17.52019

foto: zscukrovarska.rajce.idnes.cz/Skola_v_prirode_2019

17.5.

Plánovaný odjezd v 10.30 hod.

16.5.

Dnes konečně bez deště, ale pořád zima. Zůstáváme v areálu a jeho blízkém okolí. Procházka lesem + stavění obydlí, dětské hřiště, diskotéka, neodpustíme si závěrečnou noční bojovku. :-)

15.5.

Celý den prší a fakt je zima. Byli jsme v Muzeu Čtyřlístek, kde pro nás měli připravený moc hezký program. Odpoledne děti hrají deskové hry a karty, malují a plní úkoly.

úterý 14.5.

Dnes nabitý den: výlet parníkem, procházka městem + oblíbené nákupy, skákání na bublině a spousta bašty: segedínský guláš, houstička se sýrovou pomazánkou, domácí perník ...

pondělí 13.5.

Dorazili jsme v pořádku, dlabanec: brkaše + filé a salátek :-)

_______________________________________________________________________________________________________________

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - POSLŮV MLÝN 4.6.-8.6.2018

foto: zscukrovarska.rajce.idnes.cz/Skola_v_prirode_2018/

S laskavým svolením účinkující tanečnice zveřejňuji následující video. Vřele doporučuji ke shlédnutí. :-D
youtu.be/qJ8o_hAdHp4

pátek 8.6.

Odjezd proběhl hladce, jak už víte, přijeli jsme v 11.45, ale cestou byla přeci jen jedna přestávka. Pobavilo nás to, protože na prvním místě, kde mohl řidič co nejrychleji bezpečně zastavit, už stál také jeho kolega ze stejných důvodů, s druhou polovinou naší výpravy. :-) Jsme holt propojení.

čtvrtek 7.6.

Dnes byl opravdu teplý den, modrá obloha, žádný vítr, celý den jsme strávili v areálu, ale zde bylo mezi stromy snesitelně. Ráno vylezly opět upištěné myšky, sice ne v 6 hodin, ale až v 6.30 (kde berou tu sílu?). Po snídani si chvíli pohrály na hřišti, ale pak se daly do školní práce. No jo, no.

K obědu jahodové knedlíky  "blbouni" a přehustá gulášovka. :-)

Po obědě začala první etapa balení. Všechno z kufrů vyndat a srovnat na postel. Za odměnu byla diskotéka, ale ta byla! Kdo neumíte Floss dance, děti Vás mohou naučit. :-) Tanec byl přerušen osvěžením v podobě polárkového dortu! Řádilo se až do večeře. Po večeři ještě naposled chvilku na hřišti a na bublině, zhodnocení a odměny a pak ..., konečně, to nejlepší - BALENÍ! To je vždycky velká legrace. Tohle tričko nikdy nikdo neviděl, tenhle ručník také ne, spodní prádlo, boty, ... Jdeme se mýt: "Kde máš ručník? No zabalený vespod už srovnaného kufru přece!" My zpocené a děti: "Kdy už bude druhá večeře?" :-D

No, snažily jsme se, snad se vše v pořádku případně dohledá.

Zítra plánujeme odjezd lehce po desáté hodině, pojedeme bez přestávky, takže příjezd cca v 11.00-11.15 hod. Děti se na Vás moc těší.

středa 6.6.

Dnes budíček v 8.00 hod. a děti byly do té doby jako myšky. Dřívější večerka jako výstraha pro provinilce nás zachránila. :-)

Po snídani jsme odvedly všechny Jeníčky a Mařenky do lesa a tam si postavily "nouzové přístřesky". Byla to zábava.

K obědu výborná omáčička s hovězím a rýží. Polévka jakási, ale moc dobrá a děti si přidávaly.

Odpoledne odchod do města, návštěva ZOO Berousek, zmrzlinka, utrácení korunek, ... Počasí příjemné na výletování.

K večeři naprostá bomba! Pizza! Děti se ládovaly (teda my také, abych to neházela jen na prďousky :-)) a paní kuchařka byla dojatá, protože sklidila i bouřlivý potlesk. Před spaním řádění na hřišti a na bublině, pravidelná a "oblíbená" organizačně-výchovná přednáška, sprchování, sprchování, sprchování, ... A je to.

úterý 5.6.

Děti mají budíček v 8.00 hod., přesto někteří si pletou číslo 8 s číslem 6!!! Tato ptáčátka budou mít dřívější večerku, aby si odpočinula a doufáme, že je to odradí od ranního jančení, pištění, třískání dveřmi,... :-/

Po snídani změna plánu, je horko, takže dopoledne v areálu řádění pod borovicemi a po oběde cesta na pláž a šplouchání. (k obědu segedinský guláš :-) ) Mimochodem ohledně jídla, obávám se, že přijedeme pěkně vykrmení, kromě pěti denních chodů mámě ještě šestý - "super večeři" :-O

Odpoledne na pláži moc príma, ale příšerně tam fouká. Každý to snáší jinak, někdo jde do plavek (všichni) a někdo je v mikině (já). Cesta z pláže je dlouhatánská, všichni jsme zničení. Přesto některé potěšil náš vtípek, kterým jsme chtěly děti jen poškádlit, že po večeři půjdeme ještě na Bezděz. Děti jásaly, jen měly starost, že nemají baterky! A my se horko těžko z toho vykrucovaly. :-D

pondělí 4.6.

Přijeli jsme v pořádku, cesta trvala hodinku včetně přestávky v Dubé na svačinu. Nikdo neblinkal. :-)

Po příjezdu se děti rozdělily do pokojů a my dospěláci jsme povlékali a povlékali a povlékali ...

K obědu brkaše s kuřecími plátky, pití stejně jako minulý rok stále kdykoliv k dispozici.

Po poledním klidu a dovybalení následovalo toužebně očekávané řádění na bublině, cachtání na kraji rybníčku, který je přímo v areálu a stavění vodních příkopů.  Potom sprchování a teď všichni odešli na večeři. Jdu se podívat, co je dobrého. ;-)

...

Rizoto + červená řepa :-)

Děti si ve skupinkách vytváří plakátky na dveře pokojů, na které budeme zapisovat hodnocení úklidu, chování.

Myslím, že dnes budou spinkat jak dudci. :-D

Adresa: Rekreační středisko Poslův Mlýn

ZŠ J.Matiegky

472 01 Doksy

__________________________________________________________________________

Odjezd od školy 4.6.2018: 8.45 hod. (2.A, 2.C, 4.B - ulice Pražská)

9.00 hod. (2.D - ulice Italská - u samoobsluhy)

Předpokládaný příjezd 8.6.2018 v 11.00 - 11.30 hod.

ŠKOLA V PŘÍRODĚ - POSLŮV MLÝN 29.5.-2.6.2017

PŘEDPOKLÁDANÝ PŘÍJEZD 2.6. V 11.00 HOD. NA ZASTÁVKU U POLIKLINIKY !!!

1.6. čtvrtek

Vážení rodiče, ještě po večeři jsme Vás chtěli požádat o zaslání dalších korunek, protože si to tu chceme prodloužit o několik dalších týdnů. Ale rozmyslely jsme si to. Chaos s balením nás vyčerpal. :-)))

Dnes jsme od rána slavili Den dětí. Začali jsme soutěží ve čtení. Potom byl karneval. Venku, okolo ohniště, nechyběl oblíbený kouzelník. Po obědě pochod do Muzea Čtyřlístku. Následovala zmrzlinka jako dáreček a oblíbené utrácení korunek. Stihli jsme i pláž, která je přímo v areálu a nejoblíbenější bublinu. Počasí zde bylo pěkné, ale ne na koupání. Chvílema teplo, chvílema větrno a chladno. Stejně jako včera. Všechny děti jsou naprosto skvělé!

31.5. středa

Dnes opět krásné počasí, akorát tak vhodné na výlet. Projeli jsme se parníkem po Máchově jezeře a zbytek odpoledne strávili na hlavní pláži, cpali se zmrzkama a stavěli hrady. Všichni jsou zdraví, spokojení, zatím žádné klíště a večer jsou děti uspokojivě unavené. :-) Na dnešek už nikdo v postýlce nefňukal. Další várka pohledů byla rozdána a také odeslána.

30.5. úterý

První noc proběhla hladce, i když se našlo pár holčiček, které malinko pofňukávaly po maminkách. Dopoledne děti psaly dopisy domů, četly ve Slabikářích nebo plnily jiné úkoly. Po skvělém obědě (kuřecí medailonky s bramborovou kaší - (jedli všichni :-) ), a po odpočinku jsme se chystali do města, poslat dopisy a na zmrzku, ale včas jsme se zarazili a vrátili se do party stanu v areálu a pak začal pěkný slejváček. Naštěstí trval krátce, ale přesto jsme už zůstali na místě a děti řádily na bublině, na prolízačkách ... A ani o tu zmrzku nepřišly,  :-) Před večeří jsme ještě stihli diskotéku a po špagetách už bylo jen mytí a ukládání ke spánku. Jídla dostáváme hromady: různé pomazánky, spousta pečiva, šátečky, ovoce, ... V jídelnách jsou stále doplňovány barely se šťávou a čajem, děti si mohou kdykoliv načepovat do láhví.

29.5. pondělí

Dojeli jsme v pořádku, cesta byla bez problémů, trvala 1 hodinu + cca 20 minut na svačinku. Jsme ubytovaní, děti si pojmenovaly své pokoje a vyrobily cedulky na dveře. K obědu byl slepičí vývar a rajská omáčka s knedlíkem. Všichni se dobře nadlábli (i ti, kteří obvykle nejedí nic :-)). Za chvíli půjdeme prozkoumat areál, je zde spousta zajímavých atrakcí. :-) Areál je veliký, naplněný, přesto je zde klid. Kolem dokola jsou borové lesy. Na https://zscukrovarska.rajce.idnes.cz/ budou průběžně vkládány fotografie.