13.5.2021 DV Přírodověda a M

 

12.5.2021 DV Čtení s porozuměním

Sára,K

Čtení s por. str. 53-55- vyluštíme souřadnicemi tajenku, najdeme správný otisk prstu

Čítanka- známe bajky, str. 82- další z nich- Ezop a brabenec, můžete si ji i poslechnout jako písničku

Sloh- dovysvětlení práce ve dvojici " na dálku"

 

11.5.2021 DV ČJ,M

Sára,K,L

Slohová výchova str. 25- utviřit si s  kamarádem banku slov a vybrat slova do povídkové tabulky- cv. 1,2- příprava na práci ve dvojici

ČJ- PS- str. 94,str.47-poslat ke kontrole

M- učebnice str. 117- cv. 75,76,77- volný výběr zadání- poslat ke kontrole

 

10.5.2021 DV ČJ,M

Sára,K,L

Doufám, že jste popřáli včera maminkám a dali jste jim naše krásné dárečky....

ČJ: učebnice-opakování sloves, str. 95,někdo ale str.99, cv. 1,2,5 do školního sešitu

M: učebnice- celá čísla- řazení, zaokrouhlování, str. 117 cv. 1 do školní matematiky

 

 Připomínám, že se v pondělí uvidíme! Hurááááá!

30.4.2021 DV ČJ,M

Sára,L,K

M- zlomky, desetinná čísla

ČJ-Přídavná jména

29.4.2021 DV PŘV

L,K,Sára, Jiřík, Julinka Č.

PŘV- PS str. 36 cv. 22,23, školní sešit zápis- Chuť, nákres jazyka + test

M-početník str. 36 pokračování

 

28.4.2021 DV Čtení s porozuměním

L,K, Jiřík, Julinka Č.

Test z literárních pojmů

Čítanka str. 117-119- četba, odpovědi do malého sešitu

Čtení s porozuměním- prezentace obrázku- práce s textem- učitel AJ

 

27.4.2021 DV ČJ,M

L,K

ČJ: diktát-Poslové jara-dokončení, Sloh-komiks- autoři komiksu, příklady komiksů, str.20-21 společné doplňování panelů

DÚ: slohová výchova str.22-24 do 2.5. poslat na Teams 

Početník str. 36-vysvětlení

6.4.2021 DV ČJ,M

L,K

M-PS str.36 cv. 1,2,str. 25 cv. 1,2

Model krychle, tělesa

ČJ-PS str. 42 cv. 3 společně

DÚ: učebnice matematiky str.101 cv. 10 do malé matematiky do 28:4.do 8,00 hod. poslat na Teams do zadání

 

25.4.2021 Připomínám!!! Zítra se na vás těším online od 10,00 hodin! RJ

19.4.-23.4.2021 Prezenční výuka-HURÁ!!!!

Děti moje, těším se na Vás v pondělí!!!!

Nezapomeňte dobrou náladu, výkresy, učení dle rozvrhu hodin. Hurááááá:-) RJ

16.4.2021 DV Hrátky s ČJ a M

Trénink diktátu- věty, třeba procvičit psaní velkých písmen, shodu podmětu s přísudkem, vzory podst.jm., přídavná jména.

M desetinná čísla- řazení sestupně, vzestupně, porovnávání

16.4.2021 DV ČJ,M

V,L,K

M učebnice str 101- vykřičník do sešitu

Početník str. 32 cv.2 1. sloupec

Přídavná jména- str. 7 - celá, str.8 cv.15

15.4.2021 DV Přv,M

V,L,K

PS Přv- str.35 cv.18, str. 36 cv. 21

Školní sešit- zápis čich 

M Početník str. 35 cv. 1,2

14.4.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K 

Čtení s porozuměním- str. 52 přečíst a pracovat s tajenkou a na str. 53 dle textu ztvárnit postavu rodilého mluvčího, učitele Aj

Čítanka str. 116- naučit báseň, hledat rýmy, zjistit něco o josefu Ladovi, str. 117- vyrobit čarodějnici- libovolná technika

13.4.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Natálka,Patrik

ČJ diktát, přídavná jména str. 6 cv.12 a str.7 cv.13 půlka

Čtení zážitků ze školního sešitu

M- učebnice str.100 zápis desetinného čísla, čtení čísel + cv. 3,4,5

Početník str. 33 cv.1 2. sloupec

Desetinná čísla nám jdou:-)

12.4.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Julie Č.

Přídavná jména- str.4 cv. 6,str.5 celá, str.6 cv. 9,10,11

M- malý školní sešit- desetinná čísla, zlomky

Příšerky moje, moc Vás chválím, změnu jsme zvládly na 1. Přihlásili jste se ve správný čas:) Dokonce na chvíli i Vojta. Sasince hodně zlobil mikrofon. Já už vysílám ze školy, protože učím u čtvrťáků. Ráda jsem vás provedla po třídě a ukázala se Vám i p. asistentka Jana. Obě se na Vás těšíme.

 

9.4.2021 DV Hrátky s ČJ a M

ČJ-příprava na diktát- přídavná jména, věty

M- Desetinná čísla jako zlomky

9.4.2021 DV ČJ,M

V,L,K

ČJ- prezentace samostatné práce

M- sčítání a odčítání zlomků-malý školní sešit

 

8.4.2021 DV Přv,M,ČJ

V,L,K

ČJ-diktát- příd.jm., brožurka Přídavná jména Procvičujeme str.4 cv.5

Přv- zrak, sluch- povídání, výklad, zápis do sešitu+ PS str. 35 cv. 16,17

Možno zkusit pokusy:PS str. 34 cv. 15 nebo na internetu:obrázky na test barvosleposti, mrkací reflex

M- trénovat obsahy a obvody

 7.4.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K

-probráno doplnění prací v zadáních, herbář, návrat do školy-pročíst řádně manuál na stránkách školy

Čtenářské deníky- užili jsme si všichni pestrost výběru

6.4.2021 DV ČJ,M

V,L,K

ČJ-trénink na diktát /74 cv. 6/,kontrola samostatné práce,  ve školním sešitě Stupňování přídavných jmen+ příklady, moc vám to šlo, jste šikulky.Napsat do češtiny nějaké zážitky nebo postřehy z volných dnů, z Velikonoc do 9.4.

VV- nakreslit, vyrobit svůj  autoportrét, do pasu a obrázek květiny, stromu, keře nebo krajiny. Vybrat si techniku a námět a  přinést do školy při návratu.

Přv- pokračovat v herbáři- lisovat a případně laminovat a ve škole přidáme do vašich herbářů.

 

Užívejte volna sluníčka. Krásné velikonoční prázdniny!!! Mám Vás ráda a těším se na setkání. RJ

31.3.2021 DV Hrátky s ČJ a M

Práce na whiteboardu, přídavná jména, trénink na diktát, obvody, obsahy, výpočty strany... šlo nám to perfektně. Chválím Vás. 

31.3.2021 DV ČJ,Přv

V,L,K,Sára

Přv- vylučovací soustava, smysly, PS str. 33 cv.11,str.34 cv.12, zápis do školního sešitu, práce s obrázkem vyl.soustavy a oka

ČJ-PS str. 91 Velikonoce

Zhodnocení testů.

30.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Sára

M-test: obsah čtverce, slovní úloha obvod troj.- v zadání

ČJ-Velikonoce- byli jsme celí šedí. Šedivé úterý.:-)

Diktát-přídavná jména

PS ČJ-kontrola včerejší samostatné práce+ str.90,DÚ str. 85-86

 

29.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Sára,Sasi

Svatý týden, Velikonoce- zapsali jsme si názvy jednotlivých dnů, popsali zvyky a tradice, co připomíná tento týden....Zábavné bylo, že jsme byli na Modré pondělí modří:-)

ČJ-PS str. 88-89 

Opakování- doplnit asynchronně str. 83-84 v PS z ČJ

M- příprava na test- slovní úloha a obsah čtverce

28.3.2021

Den narození Jana Amose Komenského, Den učitelů

Moc děkuji za milá přání ...Je hezké, že jste si někteří vzpoměli. Moc si toho vážím! uč. :-)

26.3.2021 DV Hrátky s ČJ,M

Hurá! Přišel ne kouzelník, ale Vojta!!!! Škoda, že nevydržel déle. Vtipná byla jeho odpověď, že na hodiny dorazí podle toho, jak vstane. Tak koukej vstávat, kamaráde. 

Jsme perfektně připravení na diktát a další testíky z matematiky. My se na ně doslova těšíme.

Děti, mějte pěkný víkend. RJ

26.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Šimon

M-oprava testu, Početník str.32 cv.1 1. sloupec, str.33 cv.1 1.sloupec

Přídavná jména: učebnice ČJ str. 74 cv.5 napsat 8 spojení a určit druh přídavného jména

25.3.2021 DV Přv,M

V,L,K

Přv trávicí soustava, zuby-zápis do školního sešitu, PS str. 33 cv. 10

M-test-obvody

24.3.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K

Čítanka str. 110, hádanky, myšlenková mapa: jaro, voda

str. 112 pranostika, str.114 Voda na sedm způsobů

Čtení s porozuměním str.52 co je rým, přečíst, sestavit podle rýmů a vypsat rýmy

                  23.3.2021 DV ČJ,M   

V,L,K

ČJ: diktát- přídavná jména, učebnice str.76 a 77-opsat rámečky do školního sešitu, cv. 1a) str.76 do šk. seš.

M- školní sešit- obvody trojúhelníku, obdélníku, výpočty stran- od spolužáků

22.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K

Den vody- vymýšlet do šk.seš. příd.jm.,jaká může být voda, první jarní den- připomenutí

ČJ-přídavná jména-str.3 cv.3

PS ČJ str. 37

M-PS str.20 dokončit

 

19.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K

ČJ PS str.36 celá, učebnice str. 75 opsat rámeček do sešitu a cv. 1, přídavná jména- str.3 cv.2

M- slovní úlohy vymýšlet

18.3.2021 DV Přv a M

V,L,K

Přv- test z lidského těla / od lidoopů až po dýchací soustavu:-)/

Přv zápis do sešitu od dětí- krev

PS Přv str. 33 cv.9

Práce se skládankou lidské tělo obr.3

M-Početník- dokončení str.29 a str.30 cv.2 2.trojúhelník-převádění, obvod

 

17.3.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K,Katka, Sára, Sasi, Juli Č.

Čítanka str. 72- četba, zápis do sešitu ze čtení, co je to balada- vyhledat si a zapsat, pár rýmů z balady, poslechnout si celou

Čtení s porozuměním str. 50-51 četba a otázky vypracovat a zapsat

učebnice Přídavná jména- Procvičuj si- str. 2-3 přečíst + cv.1,2

16.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Kuba, Kateřina, Patrik

ČJ diktát- i, y- vyjm.sl. po V

Přídavná jména měkká- učebnice str. 73 opsat rámeček nahoře do školního sešitu + cv. 2a

M učebnice str. 86 cv. 5 b) do šk. sešitu

Připravit si sešit Přídavná jména- procvičujeme

15.3.2021 DV ČJ?M

V,L,K,Kateřina

Nejdříve jsme si vylíčili zážitky z volných dnů, zhodnotili jsme návštěvu muzea a pak jsme se s chutí vrhli do práce.

ČJ Přídavná jména:

 učebnice- str. 70,71 opsat do sešitu modré rámečky+ str. 71 cv. 2 do školního sešitu, str. 72 cv. 6 do školního sešitu11.3.2021 DV Online návštěva muzea u Pavelků

M jednotky obsahu, učebnice M str. 86,opsat tabulku do školního sešitu + cv.5

SP ČJ uč. str. 69 cv. 9a) do šk.seš.

 

Děkujeme velice za krásnou, poutavou a milou návštěvu. Všechny nás překvapilo množství a stav hraček. Hezké setkání...

Moji milí, přeji Vám všem krásné jarní prázdninky, opatrujte se, odpočívejte a dělejte vše, o čem jste mi říkali...Sledujte kalendář, Pavelkovi nás pozvali do svého Muzea hraček online, už se nemůžeme dočkat. Jen pro zájemce, nepovinné...Čtvrtek nebo pátek...Mám Vás ráda. Mávám Vám:-)RJ

 

5.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K

ČJ - učebnice str. 68 druhy přídavných jmen + určování, třídění cv. 8,9

M učebnice str. 90 do školního sešitu

Hrátky s ČJ,M

-shoda podmětu s přísudkem, pomnožná podst.jm., hromadná podst.jm.

-M -učebnice str.69 cv. 19,21

 

4.3.2021 DV Přírodověda, M

V,L,K

Přv PS str. str.32,cv.7 a 8, zápis Oběhová soustava, srdce, krev

M-Početník- obvody trojúhelníků, cv. 1 str.30

3.3.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K,Julie Č.,Sára- poslat Čtenářský deník a slohovou výchovu str.18-19

Děti moje, velice Vás chválím a děkuji za úžasnou hodinu, skvělé výběry knih, perfektní popisy...prezentace, obrázky...

2.3.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Vaneska

Diktát- shoda podm. s přís., vzory podst.jm.

KSV- str.18-19 prezentace svých popisů 

M malý školní sešit- písemné sčítání, odčítání nad milion, řády

1.3.2020 DV ČJ,M

V,L,K

ČJ- přídavná jména-co vyjadřují, jak se na ně ptáme, ústně cvičení 2 na str.66,cv.3 napsat do školního sešitu,PS ˇJ str.35 cv.3- oboje poslat ke kontrole

M Početník str. 29 celá

Opakování nám šlo moc dobře.

26.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Sára

Početník str. 26,27,28 1 a)b)c)

ČJ učebnice str. 91 nevyjádřené podměty, dopňování i,y, větné vzorce-ústně

PS ČJ str. 35 cv.1,2

25.2.2021 DV Přv,M

V,L,K

Přv-zápis do školního sešitu od kamaráda-Dýchací soustava + PS str. 32/ cv.4,5

Práce s naší složenou skládačkou lidské tělo

M-školní sešit- pořadí výpočtů, slovní úloha, násobení písemné+ v souborech vyhledat Písemné násobení, příklady opsat, vypočítat, výsledky dvakrát podtrhnout a poslat

24.2.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K, Sasi,Kuba

Četli jsme své zprávy

Zápis- pojmy do školního sešitu: povídka, báje-mýtus, bajka, odborný text.

Čítanka str. 70-71+ úkoly

Hádali jsme, o jaký žánr se jedná.

Čtení s porozuměním- str. 48-49- četba, luštění

M-písemné násobení- procvičovat na tabulku

23.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K

Diktát- Bouře-shoda podm. s přís./ PS str. 41 cv.1/

ČJ školní sešit- zápis: Zpráva-slohový útvar,napsat svou zprávu a poslat 

Slohová výchova- str. 18-19 poslat do 2.3.

M-školní sešit-matematické zákony, od kamaráda opsat a vypočítat

22.2.2021 DV Č,M

V,L,K, Klárka

ČJ PS str. 34 cv.3 seřadit vypněné názvy dle abecedy+ cv.4, napsat 5 vět na vybrané výrazy-do školního sešitu, učebnice str.92 cv.2 a 3

M PS str.20 cv.4 a 6

19.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K, Kuba

ČJ učebnice str. 92( 96) tabulku +cv. 1,2  do sešitu školního

ČJ PS str. 33 cv. 3

M-školní sešit Opakování zlomků-řazení podle velikosti, grafické znázornění, porovnávání, písemné dělení dle početníku na str. 25 a 23

M PS str. 35 cv. 4 a 6

 

18.2.2021 DV Přírodověda,M

V,L,K

Svalová soustava

PS str. 31 cv.3 a)b), práce se skládankou lidského těla, zápis do školního sešitu

Opakování kostry

M-PS str. 35 cv.3,5

17.2.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K-poslat

Prezentace svých prací: Nejhorší zážitek ze školní akce, zážitek zimní, zásady pro běž. nebo lyžařskou výpravu

Čtení s porozuměním str. 46-47- přečíst a vyluštit kvíz s tajenkou

16.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K, Julie Č.

ČJ diktát- pozor ! Není-li podmět vyjádřen, hledáme vyjádření podmětu v předcházejících větách.

Školní sešit z ČJ: Hory, lyže, sníh. Napsat: Kdo byli Hanč a Vrbata, kde mají Mohylu, kdy k tragédii došlo. Vypiš horské boudy v Krkonoších. Napiš vtipně, jak dovádíš na sněhu a jaké platí zásady pro horskou túru.

M- str. 35 v PS cv. 2

 

15.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Sára,Julie Č.,Páťa

ČJ učebnice- str. 90 (někdo 94)-přepsat rámeček, cv. 1,2,3- do školního sešitu

PS ČJ str.33

M-PS str.35 cv. 1,2

 

12.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K 

učebnice str. 88 cv.1 ,PS str. 32

M PS str.34-35

11.2.2021 DV Přv,M

V,L,K

Přv Kostra, PS str. 30-31

M PS str. 34cv.2 dole

10.2.2021 DV Čtení s porozuměním, M

V,L,K- vypracovat a poslat 

Čítanka str.67-69, do sešitu název, autora, odpovědi na otázky

Čtení s porozuměním str. 47 odpovědi

M-PS str.34 cv. 4 a 1 dole

9.2.2021 DV M,ČJ

V,L,K,Sára-vypracovat a poslat

Geometrie str. 34 cv. 1,2,3 v PS

ČJ diktát - vyjmenovaná slova, zdvojené souhlásky

Slohová výchova- PS str. 16,17 rozhovor

 

8.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Julie Č.

ČJ učebnice str.89 cv. 5-poslat

Do školního sešitu z ČJ- napsat tabulky časování str.88,89, trénovat si různá slovesa v minulém čase

ČJ PS str.32 nahoře

M- násobení trojciferným činitelem, převádění jednotek, slovní úlohy

5.2.2021 DV-ČJ,M,Čtení

V,L,K,Sára, Jiřík, Páťa

M-sčítání přes milion, číselná řada přes milion, opakování 

5 784 632, 5 784 637, 5 784 642, , 5 784 652

5 963 457, 5 963 467, , 5 963 487, 5 963 497

3 987 112, 3 987 117, 3 987 122, , 3 987 132

2 437 899, 2 447 899, , 2 467 899, 2 477 899

2 357 144, 2 357 147, 2 357 150, , 2 357 156

 

25 000 000 + 25 000 000 = 

42 000 000 + 43 000 000 = 

84 000 000 – 22 000 000 = 

57 000 000 + 11 000 000 = 

38 000 000 + 20 000 000 = 

Přepsat do školního sešitu z M a poslat.

ČJ-PS str. 31

Čtení s porozuměním-str. 44-45

4.2.2021 DV Přv,ČJ

V,L,K,Sára, Tobiáš

doplnit a poslat ke kontrole

ČJ diktát

Přv-PS opakování str. 27-29,složit skládanku o lidském těle -uprostřed PS

velký školní sešit- zápis-nové téma- Člověk, lidské tělo

Shodné znaky člověka s lidoopy, odlišné znaky člověka od lidoopů

3.2.2021 DV Čtení s porozuměním

V,L,K , nepřítomni ještě Sára, Tobiáš a Julie Č.- doplnit a odeslat obratem

Sešit ze čtení: Pohádky-literární žánr založený na fantazii, nadpřirozené jevy a bytosti, dobro vítězí nad zlem, využívá se kontrastů,častá spojení. Božena Němcová, Hans Christian Andersen

Kvíz- jak si poradit, když se ztratím v lese, jak se nejlépe postarám o kamarádku, která má zranění.

Čtenářské deníky

Vlastní prezentace přečtených knih, lze zapsat i audioknihy, časopisy. Chválím, krásné práce, dobré výběry! Neměli: Patrik, Šimon

 

2.2.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Sára, Páťa

ČJ- školní sešit-Co jsou Hromnice, z čeho se vyrábějí svíčky

učebnice ČJ str. 85 cv. 4,5 do sešitu a trénovat diktát nahoře

M PS str. 23 cv. 1- vysvětlovali jsme si  a uvedli první dva příklady

 

1.2.2021 DV ČJ,M 

V,L,K,Sára/oml./ a Kateřina/omluvena/- str. 86 cv. 6, str.87 cv.3 z učebnice češtiny, napsat do školního sešitu, trénovat časování sloves, hlavně budoucí čas, jednoduché a složené tvary

M-PS str.19 dokončit celou

28.1.2021 DV Přv

Milé děti! Užijte si dnešní den slavnostně, máte vysvědčení,potěšily mě reakce některých z Vás. Děkuji za milá slova.A zítra máte volno!!! Mám Vás ráda. Opatrujte se . Vaše uč.

V,L,K- školní sešit z Přv

Plody dužnaté a suché, dělení rostlin podle místa růstu a užitku: plané, okrasné,polní, ovocné stromy a keře, zelenina. Napsat si rozdělení a příklady.

např. obilniny-žito, okopaniny-lilek brambor,zelenina košťálová-zelí

dělení živočichů podle místa výskytu: vodní, suchozemští,dělení podle stavby těla: bezobratlí, obratlovci. Dělení podle příjmu potravy: masožravci, všežravci, býložravci.Zase rozdělit na skupiny a uvést příklady. Doplnit obrázky./nakreslit či nalepit/

 Význam ZOO a Botanických zahrad. 

 

27.1.2021 DV Čtení s porozuměním, M

V,L,K- Čítanka str.66, do sešitu ze čtení napsat co je masopust, 3 nejdůležitější dny, které masky chodí v průvodu

Čtení s porozuměním- str. 42-43 přečíst a vytvořit odpovědi a vyluštit tajenku. Jak se jmenuje stará vikingská loď?

M-PS str. 22 cv. 11,14- poslat

 

Vysvědčení za 1. pololetí 2020/21 – informace, vydávání, doplnění slovním hodnocením

Pololetní prázdniny – pátek 29. 1. 2021

 

Milí žáci, vážení rodiče,

ve čtvrtek 28. 1. 2021 budete všichni informováni o obsahu Vašeho pololetního vysvědčení dálkovým způsobem, prostřednictvím elektronické žákovské knížky, kde v nabídce „Klasifikace“ přibude klávesa s nápisem „Pololetní klasifikace“ (přibude opravdu až ve čtvrtek 28. 1. ráno nebo dopoledne, dříve ji tam nenajdete). Po kliknutí na tuto klávesu se zobrazí Vaše známky z výpisu vysvědčení za 1. pololetí 2020/2021. 

Kdo nemá internet

Pokud nemáte přístup k elektronické ŽK prostřednictvím internetu, kontaktujte, prosím, svého třídního učitele, který zajistí alternativní přístup k informacím o obsahu Vašeho pololetního vysvědčení.

Listinná forma vysvědčení

Běžnou listinnou formu výpisu z vysvědčení za 1. pololetí obdrží žáci 1. a 2. ročníku téhož dne, protože docházejí na prezenční výuku. Ostatní žáci školy, kteří se zatím vzdělávají distančně, dostanou výpis z vysvědčení ihned po tom, co bude povolena jejich osobní přítomnost na vzdělávání ve škole.

Slovní hodnocení

Hodnocení za 1. pololetí 2020/2021 bude doplněno pro žáky I. stupně a pro žáky vzdělávající se podle individuálního vzdělávacího plánu (IVP) na II. stupni slovním hodnocením, které není součástí vysvědčení, ale které konkretizuje obdržené známky z hlavních předmětů. Slovní hodnocení za 1. pololetí 2020/2021 bude žákům zasláno individuální zprávou prostřednictvím elektronické ŽK nejpozději 28. 1. 2021. Toto slovní hodnocení mohou dostat dle zvážení vyučujícího i někteří ostatní žáci II. stupně.

Pololetní prázdniny

Na pátek 29. 1. 2021 jsou vyhlášeny jednodenní pololetní prázdniny. To znamená, že tento den výuka a školní družina nebude probíhat ani pro žáky 1. a 2. tříd. Pro žáky ostatních tříd nebude probíhat tento den ani výuka distanční. Také školní jídelna v pátek 29. 1. 2021 nebude vařit.

 

V Mělníku dne 26. 1. 2021 Mgr. Vladimír Škuta, ředitel školy

26.1.2021 DV ČJ,M

V,L,K,Sára,Julie Č.

ČJ-diktát i, y, PS str. 30, popis své cesty

M-PS- zlomky str. 22 cv. 8,9,10,12

 

25.1.2021 DV ČJ,M

V,L,K, Patrik, Jenda- ČJ-PS str. 29

M PS str. 19 cv.13

 

24.1.2021

! Připomínám, že zítra máme DV od 8,00 hodin!!!! Nezapomeňte. Těším se. RJ

 

22.1.2021 DV Slohová výchova,M

V,L,K,Vaneska-doplnit, poslat

Četli jsme vaše dopisy historické osobnosti. str. 15, byl jeden hezčí než druhý. Jste úžasní. Na zapomětlivce se zlobím. Vždy si vše zapisujeme do notýsku, co , na kdy. Vysvětlujeme si.

Říkali jsme si, co je rozhovor. 

M-Početník- doluštili jsme tajenku, dopočítali zbývající příklady. str.23 cv.6

Přeji krásný víkend!!! RJ

 

21.1.2021 DV Přv,M

21.den, 21.roku,21.století

V,L,K,Sára-poslat

PŘV-PS str.25,26

školní velký sešit-nakreslit a popsat rostlinu -rajče, jednoduchý a složený list, složení květu

M-Početník 2.příklad  str.23 cv.6

 

20.1.2021 DV ČJ,Čtení s porozuměním, M

V,L,K, Sára, Páťa -dokončit, vše poslat

Početník str. 23 cv.6 1.příklad-poslat

Čtení s porozuměním str. 40-41 přečíst, odpovědět na otázky, prohlédnout si stavby Karla IV.

Diktát shoda podmětu s přísudkem

 

19.1.2021 DV ČJ,M

ČJ PS str. 28 celá

školní sešit z ČJ Cesta: Vysvětli : Mluví z cesty. Jít vlastní cestou. Postavit se mu do cesty.

Některou cestou chodíme tak často, že ani nevnímáme, jak vypadá. Máš takovou cestu? Vyprávěj o ní. A pošli. 

M PS str. 19 cv. 14, str. 21 cv. 6,7

V,L,K- poslat, doplnit

 

18.1.2021 DV ČJ,M

Děti moje zlaté, přečtěte si v žákovské knížce slovní hodnocení a pochvaly. RJ

V,L,K- také Patrik, Tobiáš

Jazyková výchova: PS str. 27 dokončit a poslat ke kontrole do 20.1. do 18,00 hod.

Diktát- tréninkový- shoda podmětu s přísudkem, Projekt "Cesty"- podst.jm.,slovesa, příd.jm.,rčení
M- PS str. 19 cv. 12, str. 21 cv. 5-poslat 

 

15.1.2021 DV Slohová výchova, M

V,L,K- sloh str. 15-poslat do 21.1.

M- PS str. 18 cv.9, str.19 cv.11,str. 21 cv. 2 dončit, cv. 3-2 řady

Hezký víkend milé děti! RJ

 

14.1:2021 DV- Přv, M

V,L,K+ Klárka - zpracovat a poslat

Přv- PS str.25+ velký sešit rozdělení rostlin, pošle vám váš "přítel na telefonu"-ofotí vám

M-PS str. 18 cv.7,8, Početník str. 21, str.22 - v 1.soupci 2.příklad, ve 2. sloupci 2.a 3. příklad

 

13.1.2021 DV- Čtení s porozuměním, M

V,L,K- M-PS str. 17, 21 cv. 1,2

Čtení s porozuměním- str. 38-39 číst + cvičení vyřešit a poslat vše ke kontrole 

 

12.1.2021 DV ČJ,M

Moje milé Příšerky! Děkuji vám za vzornou práci, včasné odesílání úkolů ke kontrole. P.uč. z Vl nebyla moc spokojená, někteří narušovali její hodinu,to mě mrzí, protože u mě se to neděje, máme fofr, tak na lotroviny nemáte ani myšlenky, viďte? Těším se na Vás. Opatrujte se. RJ

V,L,K- ČJ PS str. 26 cv.3 , str. 27 cv.7- poslat

Početník str. 26 cv. 1-poslat

 

11.1.2021 DV ČJ,M

ČJ- oprava pís. práce  body 4,5,6,7

M Početník  Vojta, Linda, Kristian- str.20-poslat

 

8.1.2021 DV ČJ,M

Čtení s porozuměním- Daidalos a Ikaros-přečíst, vypracovat otázky-poslat

M-kontrola čtvrtl.práce, početník str. 18 c)d)e), str. 24 a str.25-poslat/ V,L,K/

 

7.1.2021- DV Přv,ČJ

Přv-třídění živých organismů

Vojta, Linda, Kristian- do školního sešitu rozdělení hub podle poživatelnosti a stavby těla+ nakreslit 1 houbu a popsat ji

Početník str. 19 poslat oboje ke kontrole

 

6.1.2021- distanční výuka- čtenářské deníky

Linda, Vojta, Kristian- poslat na email deník ke kontrole, zapsat a zakreslit přečtenou knížku do sešitu ze čtení

Hodnocení na vysvědčení:

-účast na DV

-aktivita při DV

-osvojení si komunikace v prostředí platforem s učiteli a spolužáky

-řešení problémů při DV

-jak si žák vytvořil prostředí pro učení doma

-jak si žák v digitálním zařízení vytvořil učební prostředí

-synchronní a asynchronní forma DV

-to, jak při DV žák podporuje spolužáky

-to, jak plní zadané úkoly(včasnost, kvalita, tvořivost)

-to, jak plní žák doplňkové úkoly

-to, jak používá dovednosti a znalosti nabyté při prezenční výuce

-osobní portfolio

Linda, Vojta, Kristian, Sára- opište si tyto body do notýsku,ostatní  děti již mají. Děkuji RJ

 

5.1.2021 distanční výuka- rozbor písemné práce, čtení slohové výchovy

Linda, Vojta, Kristian-online cvičení -trénovat

4.1.2021 opět distanční výuka- informace na Teamsech-Čj

Linda,Vojta,Kristian- slohová výchova str.13-14-poslat do 5.1. do 18,00 hod.

1.1.2021

Moje milé děti, vážení rodiče, přeji Vám všem krásný nový rok plný zdraví a báječných chvil. Těším se na Vás. Radka Jonáková

21.12.2020

Vážení rodiče, milé děti, přeji Vám příjemnou atmosféru vánoční a pevné zdraví. Odpočívejte. Myslím na Vás a stýská se mi:-)RJ

29.11.2020 Děti moje! Přeji Vám krásnou první adventní neděli. Také Vašim rodinám. Už zítra!!!!RJ

26.11.2020 online výuka ČJ a M

ČJ do  str.22,M do str.16

Milé moje Příšerky! Těším se na Vás v pondělí ve škole. Nezapomeňte věci podle rozvrhu a navíc obrázek s vánoční nebo zimní tématikou, volná technika. Zásobu čistých roušek s sebou. RJ

25.11.2020 online výuka Přv  a Slohová výchova

Podnebné pásy, Tropický podnebný pás , Čtení popisů výroby adventního věnce

24.11.2020 M a ČJ online výuka

Linda,Vojta, Kristian

ČJ diktát, učebnice str. 50-51 četba pracovního postupu, práce na vlastním popisu výroby  adventního věnce

M PS str. 15 cv. 4,5

 23.11.2020 M a ČJ online výuka

20.11.2020 online výuka M a ČJ

Vojta, Kristian, Linda

M PS str. 15 cv. 3-poslat

ČJ PS str.21 cv.1 poslat

19.11.2020 Přírodověda, Slohová výchova online výuka

Přv-test z Vesmíru /Chválím!!!/

Sloh: do 25.11. napsat do češtiny školní -Popis pracovního postupu. Výroba adventního věnce. Osnova: Úvod, stať, závěr.

Vojta, Kristian, Linda- poslat také ke kontrole

 

18.11.2020 Čtení s porozuměním online výuka

Čítanka str. 31, báseň+ otázky do sešitu ze čtení

Čtení s porozuměním do str. 30

Vojta, Kristian, Linda- poslat také ke kontrole

 

16.11.2020 M,ČJ online výuka

Početník  str. 17, M-PS str. 14,trénovat smyčky, zlomky,aritmetický průměr- trénujeme různé počty v malém sešitě školním a jde nám to jako po másle:-)
PS z ČJ do str. 20
 
Vojta, Kristian, Linda- poslat také ke kontrole
 
Užijte si zítra sváteční den , budete mít volno, odpočívejte a ve středu se těším. Hlavně na vaše příběhy ve čtení.RJ

13.11.2020 M, ČJ - online výuka

12.11.2020 Přírodověda a Slohová výchova online výuka

Vojta, Kristián a Linda

Přv- stále opakování na test- Vesmír, slapové  jevy, fáze Měsíce, co je Planetárium a co skafandr. Podnebné pásy- zvířata a rostliny v něm

Sloh- udělali jsme sebehodnocení měsíce online práce

-napište si do češtiny plusy a mínusy, co nám výuka dala a co bere, co jsme se naučili navíc, jak se cítíme.

Děti moje, bylo to velmi milé povídání, překvapili jste mě svými zralými a správnými postoji a názory.Palec nahoru. Jsem na Vás pyšná. A pochvala Kristiánovi a Lindě. Huráááá:-) Opatrujte se. RJ

11.11.2020 Čtení s porozuměním online výuka

Krásný svatomartinský den:-)Martin na koni asi nepřijede.

Linda, Vojta, Kristián:

Čítanka str. 30-31-Výlet na Měsíc- přečíst a do sešitu ze čtení zpracovat otázky. Těším se hlavně na váš fantasy příběh.

Čtení s porozuměním- str. 26-29, velice zábavné luštění. V jeho závěru nás překvapil mile Šimon obrazem herce a komika, který nám vyšel v tajence. Mávám. RJ

10.11.2020 Matematika online

Měli jsme návštěvu:-) Psali jsme test. Počítali úlohy. 

Pochvala Vojtovi a Kristiánovi, zabodovali:-) 

9.11.2020 Český jazyk online výuka :

Diktát zdvojené souhlásky- poslat ke kontrole

Vojta, Linda, Kristian

učebnice str. 30 cv. 5 - napsat věty se slovními spojeními do školního sešitu, vy jen 5 vět

PS z ČJ slova příbuzná str. 19 cv. 1 a)b)

Moc zdravím. RJ

6.11.2020 Matematika online výuka:

Početník do str. 14, M-PS str. 13 do cv. 5

Vše poslat ke kontrole ofocené. Budou třídní schůzky, ať máme všichni známky:-) TS online.

5.11.2020- Slohová výchova a Přírodověda- online výuka

Děkuji za velice krásnou hodinu. Vaše popisy pocitů ze surrealistických děl byly úžasné. Krásně jste pracovali s pociy, bezpečně jste je vystihli. Až na pár lidiček a doufám, že i Vy si práce doplníte a zašlete mi je jako ostatní ke kontrole.

Přv- příprava na test: druhy elektráren, zajímavosti o planetách, ostatní kosmická tělesa

Vojta, Linda, Kristian Sloh str. 9-11

Opatrujte se!!!

 

4.11.2020 Čtení s porozuměním + čtenářský deník + SP v sešitě ze čtení online výuka

Patrik dnes? Naty 3X ?

Vojta, Linda, Kristian

Do sešitu ze čtení: 1. Jaký význam mají pro člověka stromy?

2. Co znamená " česat ovoce"? 

Odpověz celými větami.

Čtení s porozuměním  do str. 25

Mávám vám! RJ

 

3.11.2020 Matematika- rozdělené týmy online: Snad bude výuka bez "potíží". Rozumíme si? Dnes tomu tak bylo. Neslyšeli jsme Tobíka. V chlapecké skupině někomu pískal mikrofon. Naty, Sáro, výuka povinná....Ostatním děkuji za příjemné dvě hodiny.Dokončete si cvičení. Opatrujte se.RJ

Vojta, Linda, Kristian

PS M do str. 12 bez cv. 5,Početník do str. 13, opakovat převody jednotek

2.11.2020 Český jazyk - online výuka:

Vojta, Linda, Kristian

PS str. 18 celá + samostatná práce antonyma na str. 19

 Od 26.10. do 30.10.2020 podzimní prázdniny - nebude probíhat ani dálková výuka

Odpočívejte, choďte do lesa nebo na zahrádku, dýchejte zhluboka čerstvý vzdoušek, myslete na hezké věci, lisujte listy, případně zajímavé podzimní květy, těším se na pokračování herbáře.Vím, že je máme ve třídě, můžete lepit na zvláštní listy, laminovat, pak doplníme. Čtěte, pište čtenářské deníky, ať sluníčku přibývají paprsky za přečtené knížky. Mám Vás ráda. RJ

 

19.10- 23.10. 2020- každý den online výuka- ČJ,M,Čtení, Čtení s porozuměním, přírodověda

Vojta, Linda, Kristian- Početník do st. 13, M PS do str. 11, Geometrie vzadu do str. 32

Čtení s porozuměním do str 23,ČJ PS do str. 17, Přírodověda PS do str. 20

Děkuji všem za připojení! Mám z Vás radost. Opatrujte se. RJ

 

16.10.2020 8,55-10,00- online výuka- slohová výchova a čtení s porozuměním

Děkuji všem připojeným. Snažte se si zajistit tichý kout na práci, někdy ruší sourozenci, zvířata, filuta, který ztišuje mikrofony....Další spojení v pondělí v 8,55 ČJ. Práce: Sloh str. 9-11, Čtení s porozuměním str.16-17.Mávám. RJ

 

15.10.2020 8,55- 10,00- proběhla dist. hodina Matematiky a přírodovědy

Děkuji za práci, pro Vojtu,Lindu a Patrika: M PS do str.8 a Přv PS do str. 17.Zdravím.Opatrujte se.RJ

 

14.10.2020- 8,55- 10,00- proběhla dist. hodina ČJ a Čtení

Jste šikulky, zvádli jste skvěle. Děkuji. Čj str.16 v PS, Čítanka str.16. Další schůzka zítra od 10,00 hod. Mám Vás ráda, mávám. Mějte se zdravě. RJ

14.10.2020 Distanční výuka opět začíná,probíhá do 23.10, v Microsoft Teams

Od 26.10. do 30.10.2020 podzimní prázdniny - nebude probíhat ani dálková výuka

 

9.9.2020


Vážení rodiče,
od zítřka jsou povinné roušky pro všechny vnitřní prostory v ČR, včetně škol. Prosím, vybavte zítra své děti do školy rouškami. Každý žák by měl mít minimálně dvě  čisté (vyvařené a vyžehlené) roušky v igelitovém pytlíku. Roušky by měly být povinné jen ve společných prostorách (chodby, sociální zařízení, apod.), nikoli při výuce ve třídách - to bude ještě ministerstvem upřesněno.
Roušku si musí nasadit každý žák, před vstupem do školy.
Prosím, textilní roušky svým dětem každý den vyperte, vyvařte a vyžehlete (neplatí pro jednorázové roušky, respirátory).
Za všechny pracovníky školy Vám děkuji za pochopení a vstřícnost.
S pozdravem
Mgr. Vladimír Škuta, ředitel školy

 26.8.2020

Milé děti, vážení rodiče, moc Vás zdravím, těším se na setkání 1.9. ve třídě. Prosím, přineste s sebou k odevzdání všechny učebnice - ČJ, Čítanku, HV, M, Přv, Vl, AJ.Přineste pevný průhledný obal na žákovský sešit a prosím o zakoupení sešitů číslo 544- 5 kusů, 1 notového sešitu a 3 kusy nelinkovaného sešitu číslo 440, 1 x notýsek číslo 644.Všechny sešity , prosím, obalit, ale nenadepisovat!!! Přinést také 1.9.Děkuji.

Přineste s sebou pracovní sešity ze 4. ročníku, čtenářský deník a  cestovní deník. Nenoste hygienu/ kapesníky, utěrky, látkový ručníček/, budeme používat jednorázové utěrky.Konec vyučování: 1.9. v 9,40, 2.9. v 11,40.

!!!!

Výuka bude v září a případně i v říjnu zaměřena převážně na opakování a prohlubování učiva z období distanční výuky. Hodnocení bude probíhat formativně, tj. se zaměřením na zpětnou vazbu nikoli na špatnou známku. Vyučování bude maximálně diferencované tak, aby měl každý žák možnost se úspěšně realizovat. Všichni učitelé se budou snažit o maximální zpětnou adaptaci žáků na pravidelnou školní docházku s cílem odstraňování nerovností a navázání výuky na aktuální znalosti a dovednosti každého žáka.

Dovoluji si požádat všechny rodiče našich žáků, aby neposílali své děti do školy při zjištění jakéhokoli podezření na virové onemocnění, a to nejen onemocnění koronavirem, ale i chřipkou či jiným virovým onemocněním (zvýšená teplota, horečka, kašel, rýma, dušnost, bolest v krku, bolest hlavy, bolesti svalů a kloubů, průjem, ztráta chuti a čichu apod.). Pokud budou takovéto příznaky u žáka ve škole zpozorovány, budeme postupovat dle manuálu MŠMT tak, že žák bude okamžitě izolován ve speciální místnosti a jeho rodiče budou vyzváni, aby si pro něj do školy co nejdříve přišli. Proto nám, prosím, pomozte tyto případy redukovat na minimum, děkuji.

Dále chci předem poděkovat všem rodičům, kteří jsou zvyklí své děti do školy doprovázet či za nimi v průběhu a po vyučování docházet, že nebudou vstupovat do školní budovy, a to z preventivních důvodů v souladu s doporučením MŠMT. Pokud bude rodič cokoli potřebovat vyřešit se svým třídním či jiným učitelem nebo s vedením školy, prosím, využijte přednostně emailovou komunikaci.

V Mělníku 25. 8. 2020

Mgr. Vladimír Škuta, ředitel školy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moje milé děti, jsem moc ráda, že jsme si společně užili rozdání vysvědčení. Bylo hezké a milé se zase po tak dlouhé době vidět celá třída. Veselé a zároveň dojemné chvíle. Těší mě vaše radost z krásných známek. Velkou ctí pro mě bylo předání vysvědčení vašim rodičům. Jako malé poděkování za perfektní spolupráci a podporu. Nyní už užívejte prázdniny,  odpočívejte  a  čerpejte  ze všeho pěkného tolik potřebnou sílu do další práce. Těším se na Vás ve škole 2. září 2020. Mám vás ráda. Vaše třídní uč. Radka Jonáková

  • Info o vysvědční v sekci učivo. Jen připomínám 26.6. v 11,30 u vchodu A !
  • Všichni žáci, kteří budou v naší škole pokračovat i příští rok, si učebnice ponechají u sebe do září 2020

 

Hurá!!! Jsme první ve sběru víček a třetí ve sběru papíru. Děkuji za vaši vzornou práci a rodičům za obětavou pomoc. Super!!!

Moji milí žáčci, moje milé děti, přeji Vám všechno nejlepší ke Dni dětí. Buďte všichni zdraví a spokojení. Dárek- volný den bez učení. Jen hry, čtení vlastní knihy, stavebnice, stejně jako my ve třídě. Zítra čekejte práciJ  Mávám Vám. Radka Jonáková


Naši milí, zdravíme Vás všechny ze třídy!!!

https://www.youtube.com/watch?v=8j7WYGwpr9k

 

Radka Jonáková a děti

 

Vážení rodiče, 

obracím se na Vás, abychom společně vyřešili refundaci  ( vrácení části )  úhrady za školní družinu, kterou od Vás paní vychovatelka příslušného oddělení vybrala na období  01 – 06 / 2020 ( činí 780,- Kč – červen, květen, duben a část měsíce března ) 

Nabízím Vám 2 varianty řešení: 

  1. Výše uvedenou částku převedeme do příštího školního roku ( pokud jste již rozhodnuti, že Vaše dítě bude i v následujícím školním roce navštěvovat školní družinu ) a byla by tím z velké části pokryta 1.splátka za ŠD ( za období 09 – 12/ 2020 činí 800,- Kč ) 

  1. Výše uvedenou částku Vám pošleme převodem na Vámi uvedené číslo bankovního účtu 

 ( předem Vás žádám o pečlivou kontrolu Vašeho čísla bankovního účtu i kódu banky ). 

Pokud zvolíte 1.variantu řešení, kontaktujte mě, prosím, na mailovou adresu storch@zsjm-me.cz a uveďte do mailu příjmení a jméno žáka, třídu, kterou nyní navštěvuje a že žádáte o převedení uvedené částky do příštího školního roku. 

Pokud zvolíte 2.variantu řešení, pak , prosím, vyplňte níže uvedenou tabulku a pošlete v příloze na mail storch@zsjm-me.cz nebo do totožného mailu  uveďte stejné údaje tj. příjmení a jméno žáka, třídu a číslo bankovního účtu a kód Vaší banky a zašlete nejpozději do 31.5.2020. 

Chtěla bych všechny rodiče požádat o dodržení výše uvedeného termínu odpovědi, protože se jedná o značně vysokou částku peněz, je nutné i ze strany školy učinit k vyřešení situace některé další transakční operace a přáli bychom si, aby celá záležitost byla dokončena i z naší strany nejpozději do 15.6.2020. Po tomto termínu si také, prosím, zkontrolujte, zda jste částku na svůj účet obdrželi. 

Přestože se v poslední době setkáváme v práci i osobním životě se spoustou nových věcí, věřím, že společně i tuto situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. 

Děkuji Vám za pochopení  

Storch Blanka – vedoucí ŠD 

Školní družina 2019 - 2020 

780 Kč 

Příjmení 

Jméno 

Třída 

Číslo bankovního účtu 

Kód banky 

Částka 

 

 

 

 

 

780,- 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moje milé děti, užijte si krásně dnešek - Filipojakubskou noc, Čarodějnice. O tom, že je noc z 30. dubna na 1. května kouzelná, svědčí ohně planoucí na návrších kolem měst a vesnic, na zahrádkách a dvorech. Pálí se totiž čarodějnice. Od středověku se věřilo, že existují dny, kdy mají zlé síly větší moc než jindy. A jedním z nich byl právě poslední dubnový den a hlavně noc. Tehdy mohly nejvíce škodit čarodějnice. Lidé si je představovali buď jako nadpřirozené bytosti, které jsou většinou neviditelné a je těžké je odhalit, anebo jako staré ženy.  Hoř ,  ohníčku ,  hoř. Všechno zlé umoř!  Jen musíme být opatrní, protože Zemi trápí velké sucho. ..

Prožijte krásně a příjemně i 1. květen, je to den lásky. V mnoha městech a obcích se postaví máje. Obyčej stavění májí je velmi starý a znají ho v celé Evropě.  Strom  vždy představoval strážného ducha obce. Učili jsme se hezkou lidovku. Vzpomínáte? „ Na rozloučení, mé potěšení, postavím pod okny máj, aby věděli, falešní lidi, že jsem já chodíval k vám.“

A proč je synonymem pro čas lásky? Zasloužil se o to hodně Karel Hynek Mácha , jehož   Máj se stal jednou z nejznámějších básní.

„Byl pozdní večer- první máj-

Večerní máj-byl lásky čas.

Hrdliččin zval ku lásce hlas,

Kde borový zaváněl háj.“

Tak se všichni opatrujte,radujte, mějte se rádi, kamarádi! Těším se na Vás! Děkuji za milé fotečky, telefonáty, emaily. Radka Jonáková


9.4.2020

Moje zlatíčka, milá Janičko,milí rodiče, prarodiče, všem Vám upřímně přeji krásné velikonoční svátky a nádherné jarní dny, buďte zdraví a mějte každý den důvod k úsměvu. Já ho mám i díky Vám. Děkuji za super dokumentaci vašich pokusů, jste úžasní zahradníci. Těším se na výsledky vašeho snažení. Děkuji za Vaši pečlivou práci. Děkuji za všechny fotečky – ze zahrádky, od učení, s pejsky, v přírodě, při šití roušek, pečení, tvorbě herbáře, …Děkuji za poslané vzkazy ze šišek, z kamínků…Děkuji za namalované obrázky….Moc mi chybíte. Radka Jonáková,tř.uč.


27.3. 2020

Ahoj kamarádi! Mějte se rádi!

Noste roušky, za svými oušky!

Chraňte tak svůj nos, ústa,

ať není škola dlouho pustá:-)

Mám vás moc ráda. Tuto básničku vymyslel můj kamarád.Moc se mi líbí. Mávám Vám.Radka

Všem mým Příšerkám!

Milá Aničko, Sárinko, Kačenko,Lindičko,Julinko H.,Julinko Č.,Vanesko,Klárko,Natálko, Sasinko!

Milý Jeníčku,Kubíčku,Míšo L.,Jiříčku,Vojtíšku,Míšo P.,Šimonku,Patričku,Tobiášku, Kristiánku!

Zasílám Vám pozdrav na dálku. Mávám Vám. Jak se máte, jak se Vám daří?

Opatrujte se, myjte si ruce, myslete trochu na školu. Zavřete oči, představte si naši magnetickou nástěnku a vzpomeňte si na vyprávění pana Roberta Fulghuma o tom, že všechno, co opravdu potřebujeme znát, jsme se naučili v mateřké škole:-)

O všechno se rozděl.

Hraj fér.

Nikoho nebij.

Vracej věci tam, kde jsi je našel.

Uklízej po sobě.

Neber si nic, co ti nepatří.

Když někomu ublížíš, řekni promiň.

Před jídlem si umyj ruce.

Splachuj.

Teplé koláčky a studené mléko ti udělají dobře.

Žij vyrovnaně- trochu se uč a trochu přemýšlej a každý den trochu maluj a kresli a zpívej a tancuj a hraj si a pracuj.

Každý den odpoledne si zdřímni.

A nikdy nezapomeň na dětské obrázkové knížky  a první slovo,  které ses naučil- největší slovo ze všech- DÍVEJ SE.

Smích je nejlepší lék na zármutek.

Láska je silnější než smrt.

Všechno,co potřebujeme znát, tam někde je. Slušnost, láska, základy hygieny. Těším se na Vás. Mám Vás ráda. Vaše paní učitelka Radka

 

 

Milí rodiče, 

vzhledem k současné situaci, o které nevíme, jak dlouho bude trvat, Vám připomínám, že posílám práci sem na stránky třídy a odpovídám na vaše emaily. Myslím, že je to schůdná cesta, jak být s Vámi a Vašimi dětmi v kontaktu.

Není možné, jen zasílat stránky, které mají  děti dělat. To by byly děti zcela otrávené a učení by nesnášely. Nemám zájem děti úkoly zahltit, ale je jasné, že nemůžu čekat, až se vrátíme do školy. Asi jednou týdně, budu dětem zasílat  také témata,nápady k procvičování. Děkuji vám za  zpětnou vazbu, jak dětem úkoly jdou. Jestli je nějaký problém, co jim nejde. 

Chci Vás určitě ubezpečit, že všechno to, co se nestihne udělat teď, postupně dokončíme, až budeme moci. Zaměříme se určitě na základní učivo, uděláme potřebné změny, úpravy  či přesuny jednotlivého učiva v ročnících. Velmi nám pomůžete tím, že děti podpoříte, podle potřeby pomůžete, hlavně je udržujte v psychické pohodě.

Je mi jasné, že každé dítě má jiné tempo, jiné předpoklady a možnosti. To už nechám na Vašem odhadu. Bude vhodné, když se s dětmi domluvíte na nějakém pravidelném čase, kdy budou úkoly dělat. Máme to tak všichni rádi, že víme, kdy povinnosti začínají,  a hlavně, kdy  skončí. Není potřeba "vyplnit" všechny úkoly,budu se snažit vymyslet občas  i takové "jiné," které by mohly děti více bavit. Pravidelnost myslím třeba ve čtení, psaní, počítání písemně. Ale také není potřeba plnit všechno "u stolu."

Naprosto nová situace je úplně pro všechny, všichni se učíme, hledáme možnosti. Kolem nás slyšíme mnoho  špatného. Prosím, zkuste najít v tom všem také něco pozitivního. Třeba to, že děti netlačí čas, kdy končí hodina, kdy musí být ve škole. Hádanky , úkoly, příklady si  můžete dávat i cestou do lesa, parku. Vymýšlet úkoly vám můžou děti. Škola není jen o úkolech, které se dělají do sešitů. I v běžném provozu školy  jsou Vaše děti zvyklé, že jim čtu, povídáme si, děláme úkoly zábavně a pro praktický život .

Úkoly mi tedy , prosím, dál posílejte emailem. Nebo si je nechají děti u sebe. To je na Vás a Vašich možnostech. Odpovídám vám obratem.

Už teď se mi stýská  a  ve škole je bez nich smutno.

Při dobré vůli všech,  doženeme vše. Škola není na prvním místě, prosím, nestresujte se úkoly a nepřenášejte tím strach na děti!

Držme si vzájemně palce, dělejme všechno proto, ať to skončí co nejdříve. Přeji Vám co nejvíce zdraví, pohody, trpělivosti, dobré nálady. Mějte se rádi, buďte co nejvíce spolu.

  S velkou úctou a vděčností  Radka Jonáková

 

 

 

Vojta, Kristian, Linda- poslat také ke kontrole